marți, 2 decembrie 2008

cartea cea mai aproape de tine

O leapsa pe care am gasit-o intamplator pe un blog: "cartea care este cea mai aproape de tine". Deschide-o la pagina 123. Găseşte a 5-a propozitie/frază. Postează pe blog textul următoarelor 4 propoziţii/fraze cu aceste instrucţiuni. Nu îndrăzni să scotoceşti prin rafturi după cartea aceea foarte deosebită sau “intelectuală”.
Dă leapşa mai departe la alţi 6 prieteni.

Eu nu dau leapsa mai departe, pentru ca nu am primit-o. Dar mi-a placut ideea si invit pe cei care vor, sa posteze in conformitate.
(Cartea pe care o citesc eu avea semnul pus chiar la pagina 123 - ce coincidenta)
El ne iubeste. Daca oamenii ar sti aceasta, niciun singur om n-ar mai deznadajdui, pentru ca Domnul nu numai ca iarta, dar se si bucura de intoarcerea pacatosului. Chiar si atunci cand moartea iti bate la usa, crede cu tarie ca, de indata ce vei cere iertare, o vei si dobandi.
Domnul nu e ca noi. El este bland, milostiv si bun, si atunci cand sufletul Il cunoaste, el se minuneaza fara sfarsit si zice: "Ah, ce Dumnezeu avem!"

2 comentarii:

  1. Pai nu ne spui si ce carte e? Trebuie sa fie cartea pe care o citesti? Sau ce care, de-a lungul timpului, ti-a fost draga/aproape?

    RăspundețiȘtergere
  2. Cartea cea mai la indemana; daca o si citesti... cu atat mai bine :)
    Cartea mea e "Intre iadul deznadejdii si iadul smereniei", a Sf. Siluan

    RăspundețiȘtergere

Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu

Cum să ne privim aproapele. Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu. Ce uşurime, ce stare de bine, ce fericită curăţie este atunci când omu...