joi, 6 noiembrie 2008

Ce-nalt e cerul si ce bun...



CENACLUL FLACARA. Mircea Bodolan - Rănitul dintre linii
Asculta mai multe audio Muzica »
Demostene Botez: Rănitul dintre linii

Ce plumb ma leaga de pamant
Ce greu mi-e trupul si ce frant
Ce liniste-i in jur acum
Mi-e viata numai ca un fum.

Imi cad pe fata fulgi de nea
Ca pe un bulgar de mormant
Si nu-i nici ploaie si nici vant
Ce rece e pe fata mea.

De unde-n gura atat cobalt
Ce mult as vrea sa-mi fie cald
Sa nu se-auda nici un tun
Ce-nalt e cerul si ce bun.

Toate-s aproape si departe
Si parca-s leganat de ape
Cu ochii in eternitate
Ce stranie singuratate.

Iar ninge tare si mi-e frig
As vrea sa ma ridic sa strig
Cine-i alaturi si ma cheama,
mama...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu

Cum să ne privim aproapele. Despre dragostea cea curată, în Dumnezeu. Ce uşurime, ce stare de bine, ce fericită curăţie este atunci când omu...